Komunikace v krizových situacích I
Typ akce |
školení
|
---|---|
Určená zejména pro |
všechny
|
Určená zejména pro instituce |
všechny typy knihoven
|
Určená pro úroveň |
začátečníci
|
Charakteristika/anotace akce nebo program
Při práci s lidmi mohou pracovníci knihoven i jiných vzdělávacích a kulturních zařízení běžně zažívat
různé náročné komunikační situace – neoprávněné požadavky, kritiku, konflikt, agresivitu, nátlak a
různé další druhy manipulace. Následné emoce, které přitom všichni zúčastnění prožívají, mají vliv
nejen na vzájemný vztah, ale také na efektivitu řešení problému, a mohou mít dlouhodobý dopad i do
roviny duševní pohody a vyrovnanosti. V úspěšném zvládnutí těchto situací hraje roli nejen samotná
komunikační dovednost, ale také schopnost pracovat se svými emocemi i s emocemi komunikačního
partnera. V rámci našeho školení se společně zaměříme na obě roviny úspěšného zvládnutí náročných situací –
porozumění emocím i efektivní komunikaci. Formou workshopu budeme vycházet i z konkrétních
zkušeností účastníků. Jednotlivé komunikační techniky budeme aplikovat na jimi zadané obtížné
situace – např. jak podat negativní zpětnou vazbu, aby se druhý nerozčílil; jak odmítnout a být přitom
vstřícný; jak reagovat na útočné výroky či kritiku nebo jak se nenechat vtáhnout do manipulativních
her.
Termín
Místo konání akce | Jihočeská vědecká knihovna v Českých Budějovicích |
---|---|
Kraj |
Jihočeský kraj
|
Požadovaná kvalifikace pro účast na akci | Není požadována žádná minimální kvalifikace. |
---|---|
Maximální počet účastníků | 15 |
Kontaktní osoba | Lenka Věrná |
---|---|
Telefon | +420 732 385 782 |