Komunikační dovednosti s klienty a s kolegy
| Typ akce |
seminář
|
|---|---|
| Určená zejména pro |
všechny
|
| Určená zejména pro instituce |
všechny typy knihoven
|
Charakteristika/anotace akce nebo program
Komunikační zákonitosti jednotlivce a skupiny. Řešení konfliktních situací a forma sebeošetření v rámci zabránění přenosu negativních emocí na druhé. Příprava a vedení rozhovoru plánovaného a neplánovaného. Příprava na nepříjemné jednání. Zásady komunikace s kolegy, kteří nejsou naše „krevní skupina“. Komunikační pravidla s klientem agresivním, manipulujícím a vyhrožujícím stížností.
Kurzy povedou dva zkušení lektoři Mgr. Karel Opravil a Mgr. Marek Tvrdoň.
Termín
| Místo konání akce | Krajská knihovna Karlovy Vary |
|---|---|
| Bližší určení místa | Studovna v nové budově |
| Kraj |
Karlovarský kraj
|
| Registrace na akci | 20.11.2023, 9.00 – 15.00 Komunikační dovednosti s kolegy a s klienty – přihlaste se: |
|---|---|
| Termín pro přihlášky k účasti | |
| Účastnický poplatek | 0 Kč |
| Snížený poplatek | 0 Kč |
| Požadovaná kvalifikace pro účast na akci | Není požadována žádná minimální kvalifikace. |
| Maximální počet účastníků | 35 |
Poznámka
Kurz je realizován v rámci projektu Vzdělávací aktivity pro pracovníky kulturního a kreativního sektoru v Karlovarském kraji, který je spolufinancován EU prostřednictvím Národního plánu obnovy a MK ČR.
| Kontaktní osoba | Jitka Svobodová |
|---|---|
| Telefon | +420 736 514 029 |




