Ozobotí rojení
Typ akce |
školení
|
---|---|
Určená zejména pro |
všechny
|
Určená zejména pro instituce |
všechny typy knihoven
|
Určená pro úroveň |
začátečníci
|
Charakteristika/anotace akce nebo program
Ozobot je inteligentní robot navržen na vzdělávání. Nenásilnou formou hry rozvíjí kreativitu, logické a algoritmické myšlení. Na papír mu můžeme kreslit různé dráhy, po kterých se prochází. Pokud mu neurčíme směr, sám se na křižovatce rozhodne, kam chce jít. Pomocí 4 základních barev mu můžeme naprogramovat jeho chování na nakreslené dráze.
S Ozobotem lze komunikovat i pomocí prostředí OzoBlockly, které je spustitelné přímo ve webovém prohlížeči. V tomto prostředí můžeme robota naučit, jak se má chovat na dráze anebo přímo na stole. Příkazy tvoříme pomocí bloků.
Co se naučíte:
- Používat Ozobota EVO (zapnutí, vypnutí, propojení s tabletem či telefonem a nahrání programu)
- Používat barevné kódy k programování Ozobota - kreslení kódů na papír fixy
- Programovat Ozobota s použitím prostředí OzoBlockly
- Řešit jednoduché i složitější logické úlohy pomocí Ozobota (labyrint, hon na ponorku, násobilka :-)))
Účastníci budou pracovat s Ozobotem EVO, s fixy, speciálními puzzlemi a tabletem.
Termín
Místo konání akce | Krajská knihovna Karlovy Vary |
---|---|
Kraj |
Karlovarský kraj
|
Požadovaná kvalifikace pro účast na akci | Není požadována žádná minimální kvalifikace. |
---|---|
Maximální počet účastníků | 10 |
Kontaktní osoba | Jaroslava Zieglerová |
---|---|
Telefon | +420 602 563 021 |