Práce s publikem - proměny publika, veřejný prostor
Charakteristika/anotace akce nebo program
Vztah k publiku není jen otázkou marketingu. Dobře nastavená práce s cílovými skupinami by se měla promítnout do všech oddělení kulturních organizací. Znáte potřeby a zájmy vašeho diváka, čtenáře nebo návštěvníka?
The relationship with the audience is not only a matter of marketing. All departments of cultural organizations should demonstrate well-designed work with target audiences. Do you understand the wants and preferences of your reader, viewer, or visitor?
Dodavatel/ lektor (lecturer): Eva Žáková https://akademie.idu.cz/
Městská knihovna v Praze shromažďuje osobní údaje za účelem prokázání řádného a efektivního nakládání s prostředky, které byly poskytnuty na realizaci projektu. Správcem osobních údajů je Ministerstvo kultury. MKP kopii dokladů uchovává po dobu 10 let od ukončení projektu.
Termín
Místo konání akce | Národní knihovna České republiky |
---|---|
Bližší určení místa | učebna č. 145 |
Kraj |
Praha
|
Registrace na akci | Na akci se registrujte přes formulář: https://1url.cz/Qu0pP |
---|---|
Požadovaná kvalifikace pro účast na akci | Není požadována žádná minimální kvalifikace. |
Maximální počet účastníků | 35 |
Poznámka
Kurz patří pod projekt s názvem Kultura vzdělává a spojuje, registrační číslo projektu 0312000012, který je realizován za finanční spoluúčasti EU prostřednictvím Národního plánu obnovy a MK.
Kontaktní osoba | Zuzana Patrnčiaková |
---|---|
Telefon | +420 770 153 961 |