Komunikační dovednosti s klienty a s kolegy
Typ akce |
seminář
|
---|---|
Určená zejména pro |
všechny
|
Určená zejména pro instituce |
všechny typy knihoven
|
Charakteristika/anotace akce nebo program
Komunikační zákonitosti jednotlivce a skupiny. Řešení konfliktních situací a forma sebeošetření v rámci zabránění přenosu negativních emocí na druhé. Příprava a vedení rozhovoru plánovaného a neplánovaného. Příprava na nepříjemné jednání. Zásady komunikace s kolegy, kteří nejsou naše „krevní skupina“. Komunikační pravidla s klientem agresivním, manipulujícím a vyhrožujícím stížností.
Kurzy povedou dva zkušení lektoři Mgr. Karel Opravil a Mgr. Marek Tvrdoň.
Termín
Místo konání akce | Krajská knihovna Karlovy Vary |
---|---|
Bližší určení místa | Studovna v nové budově |
Kraj |
Karlovarský kraj
|
Registrace na akci | 20.11.2023, 9.00 – 15.00 Komunikační dovednosti s kolegy a s klienty – přihlaste se: |
---|---|
Termín pro přihlášky k účasti | |
Účastnický poplatek | 0 Kč |
Snížený poplatek | 0 Kč |
Požadovaná kvalifikace pro účast na akci | Není požadována žádná minimální kvalifikace. |
Maximální počet účastníků | 35 |
Poznámka
Kurz je realizován v rámci projektu Vzdělávací aktivity pro pracovníky kulturního a kreativního sektoru v Karlovarském kraji, který je spolufinancován EU prostřednictvím Národního plánu obnovy a MK ČR.
Kontaktní osoba | Jitka Svobodová |
---|---|
Telefon | +420 736 514 029 |