Marketing sociálních sítí
Typ akce |
školení
|
---|---|
Určená zejména pro |
všechny
|
Určená zejména pro instituce |
všechny typy knihoven
|
Charakteristika/anotace akce nebo program
Sociální sítě se všeobecných podmínkách zříkají zodpovědnosti tak, že ji převádějí na uživatele, tedy knihovnu, která je vlastníkem účtu. Jinými slovy – knihovna je zodpovědná za to, že dodržuje zákon. Situace je o to více matoucí, že svou registrací zároveň dáváte sociální síti licenci na všechny své fotky, videa a jiné materiály, které jejím prostřednictvím sdílíte. To se týká viditelných příspěvků i veškerých konverzací v messengerech s vašimi uživateli. Služba je může kdykoli a jakkoli použít.
Na co si dávat pozor, kde hledat díla označená licencí Creative commons a jak vést bezproblémový content marketing knihoven podle zákona? Odpovědi nabídne praktický kurz marketingu sociálních sítí v knihovnách.
Termín
Místo konání akce | Krajská knihovna Karlovy Vary |
---|---|
Bližší určení místa | Studovna v nové budově skladu ve Dvorech. |
Kraj |
Karlovarský kraj
|
Termín pro přihlášky k účasti | |
---|---|
Účastnický poplatek | 0 Kč |
Snížený poplatek | 0 Kč |
Požadovaná kvalifikace pro účast na akci | Není požadována žádná minimální kvalifikace. |
Maximální počet účastníků | 35 |
Poznámka
Kurz je realizován v rámci projektu Vzdělávací aktivity pro pracovníky kulturního a kreativního sektoru v Karlovarském kraji, který je spolufinancován EU prostřednictvím Národního plánu obnovy a MK ČR.
Kontaktní osoba | Jitka Svobodová |
---|---|
Telefon | +420 736 514 029 |